Huomenna aamulla me lähdetään mamman kanssa Hyvinkäälle. Katja ja Minni lähtee mukaan myös. Me mennään näyttelemään! Hyvinkäällä on oikein 2-päiväinen kotikissanäyttely, joten sinnehän täytyy mennä katsomaan ja ihmettelemään. Näyttelyn järjestää SUVAK ry, me ollaan käyty jokaisessa SUVAKin näyttelyssä 6.12.2003 jälkeen :) Niin, ja Miisu tulee tietysti mukaan myös, mutta sunnuntaina vaan.

Minni on ekaa kertaa näyttelyssä, sitä varmasti jänskättää. Jänskätti muakin ekalla kerralla, mutta nyt ei enää yhtään! Mä oon Minnille vähän niinku näytelmäkummitus ainakin näin ensimmäisellä kerralla. Minni on kyllä tosi pikkunen vielä, 15-viikkoinen. Ja silti se uhittelee mulle, aika rohkee pimatsu :)

Tänään käytiin Ässän kanssa suihkussa, oli ihan kivaa. Ässä ei voi vielä lähteä näyttelemään kun ei sillä oo ikää, se ei pääse sisälle menomestaan niinku mamma sanoo. Mut kyllä sekin kohta pääsee :) Mamma ja pappa pesi Ässänkin vaikkei se lähde mihinkään, se kuulemma vaan totuttelee pesuun.

Nyt oon tässä kuivatellut turkkiani ja se alkaa olla aika hyvä jo. Mamma on välillä harjaillutkin, ettei musta tulis yhtä isoa takkukasaa. Ja sit mun kynnet leikattiin ja korvat putsattiin - ja mahakarvat pistettiin ojennukseen! Ai että mä inhoan sitä kun noi ihmiset ei tajua, että mun mahakarvojen ei kuulu olla suorat vaan kiharat. Tosimies ei juo maitoa, se syö makkaraa ja sillä on kiharat rintakarvat. Nih! Ja mä olen tosimies. Ai niin, ja sit tosimies myös haisee paskalta. Teen mä sitäkin joskus, mutta en kauaa kun mamma huomaa ja sit mennään pesulle aika viivana :)

Kait tästä on mentävä nukkumaan että päästään huomenna näyttelemään.