Mamma on ollut tooooosi laiska! Monta kertaa oon sille sanonut, että kirjottais nyt jo mun näyttelykuulumiset tänne blogiin, mutta aina sille on sitten tullut jotain muuta tekemistä. Tylsää, koska mun pitäis kyllä mennä aina etusijalle. No mut nyt sain sen kirjottamaan :) Osaan mäkin kirjottaa, kerran irciin kirjotin pöllo ja mamma ja pappa nauro ihan kauheesti. Mummi jaksaa aina muistuttaa siitä miten fiksu poika mä oon kun kirjottelen tollasia ihan ite maailmalle :)

No joo, mutta siis. Näyttelyssä tuli oltua pari viikkoa sitten. Olikin kaksipäiväinen kotikissanäyttely, ihan uutta meikäkollille. Kivaa oli - ja aikas nauruntäyteinen viikonloppu. Meillähän oli mukana papan sisko ja sen kaks kisua, ipana molempina päivinä ja kärttyämmä-Miisu sunnuntaina. Lauantaina tuomari löysi Minniltä pallit, joten Minnistä tulikin sit Monni - ja samalla mulle manttelinperijä :) Mamma on aika tyytyväinen, se sanoo ettei vois kissa enää enempää mua muistuttaa ja että nyt on kiva kun Minni onkin Monni. Mamma meinaa jättää mut tossa kohta puoliin eläkkeelle tai osa-aikaeläkkeelle ja Monni saa sit jatkaa meikäläisen jalanjäljissä. Monnille vaan tiedoks, että ne on sit isot jalanjäljet ne. Jotta kasva ISOKSI kolliksi :)

Mä pyörähdin paneelissa lauantaina, olin paras pitkäkarvaveteraani :) Paneelissa sit hävisin lyhytkarvaveteraanille, joka sekin oli kyllä aika komea. Lauantaina olin myös värin paras - jo kymmenennen kerran :) Sunnuntaina olin 11. kerran värin paras ja mamma sano että on kyllä aihetta juhlaan. Herkkuruokia tässä ollaankin sitten näyttelyn jälkeen syöty :)

Monni oli kans paneelissa, mut se oli molempina päivinä :) Että hieno alotus näyttelyuralle. Monni oli paras pitkäkarvapentu molempina päivinä, sekä lauantaina että sunnuntaina kuitenkin lyhytkarvapentu vei voiton. Me pitkäkarvat ei yleensä pärjätä näyttelyissä niin hyvin kuin lyhytkarvat.

Että sellasia näyttelykuulumisia tällä kertaa :) Mä lomailenkin sitten tonne lokakuun puoliväliin saakka, silloin meen esittelynäyttelyyn. Seuraava arvostelunäyttely mulla on vasta marraskuun lopussa. Ens vuonna kuulemma kierretään näyttelyitä vähän tiuhempaan tahtiin ja sitten mä jo jäänkin rotukissanäyttelyistä osa-aikaeläkkeelle.