Mamma sanoo ettei se enää suostu juottamaan mua tuttipullosta, koska olen niin iso poika. Mamma on välillä aika tylsä, vaikka Pekukin kyllä sanoo ettei tosikollit juo mistään tuttipulloista eikä maitoa varsinkaan. Peku juo vaan vettä ja se onkin kyllä aikamoinen tosikolli. Paitsi että se on kolli vaan näennäisesti, sen kollius jäi eläinlääkärin pöydälle helmikuussa vuonna 2003. Mut on se mun idoli siltikin :)

Aamulla kun pappa lähti töihin, mä menin auttamaan mammaa nukkumisessa. Sillä on aika törkee flunssa ja se on vähän väsynyt sen takia koko ajan. Ensin mä autoin sitä nukkumisessa puremalla sormia. Mamma pisti kädet piiloon, joten mun piti kehitellä jotain uutta. Syöksyin mamman peiton alle ja aloin vetää rallia sen jalkaa pitkin edes takaisin. Se oli aika kivaa, paitsi mamma väitti että mun kynnet pistelee. Mammalla on hienoja punasia pisteitä jaloissa nyt :) Lopulta mäkin nukahdin.

Kun mamma vihdoin ja viimein heräsi, se muisti antaa meille ruokaa. Syötiin Pekun kanssa jotain sellasta purkkimöhnää missä oli kananmunaakin mukana. Oli aika herkkua! Vedettiin poikaporukassa kuppi tyhjäks. Mä söin vielä sitä vauvakissojen kuivaruokaa jatkoks ja hörpin vettä päälle. Sen jälkeen leikin Lulan kanssa aika kauan.

Autoin tossa mammaa tekemään nettisivuja. Oon kuulemma aikamoinen koodaaja. Sain kuvankäsittelyohjelman sekasin, se oli jo toinen kerta tällä viikolla :) Pappa tulosti kirjekuoren asiakkaan tiedoilla ja mä vähän painelin sinne ylimääräisiä kirjaimia, pappa sai tulostaa kokonaan uuden kuoren. Kumma kun ei sihteerin apu kelpaa!

Tänään pääsin parvekkeelle ekaa kertaa ihan luvan kanssa. En oo saanut sinne mennä yksin kun mun pää on mahtunut parvekkeen verkon rei'istä, mutta tänään mamma sovitteli ja sovitteli eikä mun pää enää mahdu niistä. Jotain se nauro, että oon isopäinen ja hörökorvanen kollinalku. Istuttiin Pekun kanssa parvekkeen pöydällä ja kytättiin pihalla olevia ihmisiä. On ne vaan niin hölmön näkösiä täältä viidennestä kerroksesta katottuna. Sit Peku meni mamman pöydän ylätasolle nukkumaan ja minä poika kiipesin perässä :) Pekulla oli aika hyvä ilme, kai se luuli etten mä pääsis sinne vielä. Eilen mä vetelin vessapaperia rullasta pitkin eteistä. Peku ei osaa tehdä niin, se ei ole vielä niin iso poika.

Sit me oltiin ihan ulkona ulkona kans, eikä vaan parvekkeella. Mamma pisti mut boxiin ja sit huristeltiin maalle papan vanhempien luo. Siellä on mun kaveri kans, sellanen Minni. Se on mua vähän vanhempi ja tosi nätti, oikeen sellanen pitkäkarvanen kissatyttö. Sen kanssa me painitaan. Mut nyt ei painittu, mä meinaan olin ulkona mun ihan ikiomissa turkooseissa valjaissa! Mamma laitto sen yhden remmin mun etutassujen välistä, kun se kuulemma vaikeuttaa valjaista poistumista. Mut mäpä osaankin vetää jalat sieltä remmin alta niin että se remmi kiepsahtaa selän puolelle :) En mä niistä valjaista kyllä mihinkään pääse, mut mamma sano että toi yks remmi on ihan yhtä tyhjän kanssa kun oon joku haudini. Mikähän se haudinikin sitten on? No, ihan sama. Näin sellasen ison kanin, sen nimi on Hahtuva. Se oli ulkoaitauksessa ja yritin saada sitä leikkimään, mut ei se innostunu. Se onkin 9-vuotias jo. Kauheen vanha, vanhempi ku meidän Laku!

Ulkoilun jälkeen me haettiin patongit Subwaystä. Mamma ja pappa tykkää niistä ja mäkin maistoin. Se leipä ja kurkku oli aika hyvää ja se meetwurstikin kyllä :)

Kohta mä lähden riekkumaan ton Lulan kanssa. Mut kirjoitellaan taas!